Powered By Blogger

lauantai 15. heinäkuuta 2017

Elämän sininen hetki




Sininen kyllä viittaa Fazeriin, mutta mulla on täsä tobleronea. Semmonen oikein iso toblerone, maitosuklaa-sorttia. Ja yks valakosuklaata. No on vielä yks, rusina-pähkinä. Sitte oon juonu sokerilimsaa. Tänään syöny mitä sattuun. Ja eilen, ja toissapäivänä. Ruokapäiväkirjan pito tyssäs tähän, reilun kaheksan hyvin pietyn viikon jäläkeen. Ei ookkaan enää sitä nuorison kutsumaa ”motii”. Mulla on menosa jonkinlainen tieteellinen testi siitä, palijonko pystyn lihottaan ihtiäni ennenkö tullee seinä vastaan. Tällä hetkellä paino nousee hienosti! Pari finniäki on tulosa, varmaan niistä sipseistä mitä oon syöny sallaa. Niitä sipsejä mitä voitin siitä taffelin kisasta toukokuusa, muistakko.


Ei oo palijoa motivaatiota laihutella. Säbämissä oon kyllä jaksanu käyä kaverin kans.
Vissiin joku suvantovaihe parhaillaan, aivan ku oottelisin jotaki koko ajan? Parempaa aikaa laihutella, parempaa aikaa olla virkumpi. Väsyttää melekein koko ajan. No, semmosta se välillä on. Onko sulla? Vai väitäkkönää että oot vuojen ympäri virkku ku mikä? Etkä oo. Tai jos oikeesti oot, kerro mulle miten se tapahtuu?
Tiiän, että energianpuute voi johtua pitkälti kaikesta liiasta energiapitosesta eväästä jota veän nassuun päivittäin. Lihot -> väsyt, eikö niin? Töisä käyminen on aika työlästä, niin sanotusti. Ei oo motii siihenkään. Työhousujen vyötärö kirraa, sou vat. Parempia aikoja ootellessa, ay?


Väsynyttä tekstiä väsyneeltä bloggaajalta. Oleppa hyvä. Lähenpä tästä saunaan ja sitte nukkumaan. Mutta tiiäkkö mitä? Minäpä tiiän kuitenki, että huomenna on uus päivä ja aion nauttia uutena päivänä auringosta ja muista hyvistä asioista! Ja elämää jos aatellaan yleensä, paras on vasta eesä päin! Siihen mää uskon. Usko sääki! Tsemppiä sullekki jos sellasta tarvit! Haleja!

Aaamen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitä ite oot mieltä?