Powered By Blogger

torstai 31. elokuuta 2017

Bäk tu skole!



Mooooi! On ollu aivan ihqqqqqqqQQQQuuuu siis olla skolessa taas ja silleen! Oon oppinu uusia juttuja ja tolleen!! Örhömps, kyllä, olen nauttinut suuresti AMKvol2:n tuottamasta älyllisestä ilmapiiristä ja imenyt itseeni...tietoa. Juup!


Kattelin instagramisa kuvia ja bongasin pari otosta uuen opinahjoni alottajaistapahtumasta. Sielä oli monen väristä haalaria ja mietinki pitäskö kaivaa omat vanahat opiskelijahaalarit naftaliinista. Tai paremminki harakanpaskasta, ne oli talonrakennusaikana harakoitten mielestä ihanteellinen maalitaulu tähätä ruikkauksia, pruuuit! Tai saatto ne olla variksiaki.. 

no eniveis, pikkusen jo kerkesin innostua opiskelijabileistä! Heleppo vetää vaan haalarit ja perseet olalle. Kunnes tajusin mitä oikein aattelin:
-"Onkohan nuo pileet ollu viime viikonloppuna mistä nuo kuvat on….  Miten ne vasta nyt tiistaina postailee niitä someen, mahto olla kova kankkunen... vai hmm hetkinen... ei kai ny kukaan viikolla biletä…."
Sitte iski! Säbäm! Old people-elämys. Sillon tajusin olevani va-na-ha !


Viikollahan ne parhaat pippalot ja zembalot oli sillon kaauan sitten, aikana jollon määki olin vielä nuori ja kaunis, sekä ennen kaikkea viaton. Ei ne haalarit ees enää taija mahtua mulle. Eikä viitti kokeilla ku ne on niin harakanpaskassa.


Eisoo ihime ku ei mahu vanahemmat eikä uuemmatkaan housut, oon eläny mässäillen! Oon mää vähän jumppaillukki, mutta pääasiassa mässäilly. Ostin perheeltä salaa kilon irtokarkkeja. Minä, joka en syö karkkia!
Sipsien rouskuttamista oon vähentäny reippaasti. Kaippa niitä ei enää tee niin paljon mieli sen viien kilon taffelin tuotepaketin (Taffel-voitto) vetämisen jäliltä. Enkä nyt jaksa potea syyllisyyttä siitä etten laihu. Eihän se voi onnistua ku asettamalla ittesä kuriin ja nuhteeseen.


Nyt pittää vaan ottaa päivä kerrallansa, liikuskella sen mitä töiltä, koululta ja perhevelvotteilta joutaa, koittaa nauttia niistä pienistä ilon aiheista mitä elämäsä on ja rukkoilla jotaki korkiampaa voimaa etten kuitenkaan lihos ennää ihan kauhiasti. On tää elämä taas kerta niin ressaavaa ja hektistä, etten mää parempaan pysty. Pahinta olis vielä alakaa repimään pelihousuja muutaman plussakilon takia. Eiköhän ne pelihousut repiä muutenki itestään sitte jo ku niitä kiloja on tullu tarpeeksi.


Piis änd lööv! Änd hästäk kehopositiivari####
HYMYILE PEILIKUVALLESI NIINKU MINÄ JA TÄÄ KAVERI

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitä ite oot mieltä?