Powered By Blogger

sunnuntai 20. marraskuuta 2016

Marraskuun muut puuhat



Ohi syyskuun, läpi repaleisen lokakuun….Marraskuu
Väsyttää. Ei mulla muuta. Juon kahvia, joka väsyttää entistä enemmän.
Mitä, olikse tumman suklaan syöminen väärin? Pitäähän mun nyt jotain ottaa kahvin kans.
En juo koko marraskuussa alkoholia, päätin sen nyt! Pidän mässyttömän marraskuun. Tai joustan vähän, jos kaverin kans päätetään pikkujouluilla. No valkoviinipullon jämät saatan tirpasta, avattu pullo menee niin nopeasti jääkaapissa etikan makuiseksi. Eri asia, jos olis hanapakkaus, tonkassa se säilyis paljon kauemmin.. Ehkä ostan tonkan seuraavalla systembolagetin reissulla. Siellähän ne on niin halpoja, ettei oikeastaan kannata olla ostamatta jos Ruotsiin asti ajaa. Kaikki hyöty reissusta, ay?

Voisin vähän siivota ja alkaa järjestellä tulevia lapsen synttärijuhlia. Tosin eihän tässä nyt kauaa mene, kun vähän askartelen.. Tyhjästä pringles-purkista ja lapsen tarrakirjan örkkitarroista tulee hieno neulepuikkokotelo mulle itselleni! Mikä kuntoiluhaaste? Illalla sitten, kun olen värkännyt ensin kaikkea muuta mahdollista. Käsiin sattuu vieläkin parin päivän takainen punnertaminen. Jos pitäis punnerruksista välipäivän ja kävis kuntokeskuksessa tanssimassa. Niin mikä haasteen liikuntaohjelman noudattaminen? Ei kai sen niin orjallista tarvi olla.. Ylä-asteen matikanopettaja puhui aina orjallisesta noudattamisesta. Kuinka orjallisesti noudatetaan matematiikan sääntöä sitä ja tätä. Olen niiiin orjallinen..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitä ite oot mieltä?