Powered By Blogger

torstai 17. marraskuuta 2016

Tämmönen se minä oon




Tämmönen se minä oon


Olen herkuttelija ja nautiskelija. Pidän itsetehdystä pizzasta (koska vain niin nirso saa just eikä melkein mieluista), viinistä (kyykkyviinit kunniaan!) ja kuoharilla skoolaamisesta. Kiksit saan myös tanssiliikunnasta, raikkaasta lenkki-ilmasta, uusien asioiden kokeilemisesta, oikeinkirjoituksesta sekä asioiden tarkasta tilastoinnista. Valitettavasti kaikki liikunnan kiksit tuntuvat kropassa paljon lyhyemmälti, mitä syömisestä ja juomisesta saadut.. Siksi pudotan TAAS elopainoa. Siksi on aloitettava heti huomenna – e-eiku tänään!



Tiedän kyllä, miten syödään oikein, mutta en vain aina jaksa tai halua tehdä niin. Liian pitkään jatkuneen epäjaksamisen jäljiltä on alettava pudottaa painoa. Olen minä sen ennenkin tehnyt. Mutta ei koska joku muu olisi sitä mieltä, vaan koska minä itse haluan. Ymmärrän myös liikunnan päälle ja suosikit on jo ehdottomasti löytyneet tanssillisista jumpista. Uusia lajeja tekee mieli kokeilla ja otan ehdotuksia vastaan! Innostun etenkin, jos joku innostuu minut raahaamaan mukanaan!



Ja miksi aloin kirjoittaa blogia? Koska haluan kirjoittaa. Koska mulla on perhe, jonka kanssa haluan jaksaa elää ilolla. Koska  laihduttaminen, varsinkin aina niiden viimeisen viiden kilon, on helvetin pitkäveteistä hommaa, eikä mitään yhden yön taikoja. Koska haluan nähdä selkeästi, mitä ja miten teen ja koska on helpompaa vain lihottaa itseään, jos asioita ei pidä silmällä. Koska haluaisin auttaa ja inspiroida muitakin TAVALLISIA naisia, joiden ajatusten kiertoradalla nämä samat asiat kiertävät ajasta toiseen. Meillä kaikilla on se oma vahvuusalue, oma lemppari liikunnassa (ainakin olemassa, jos ei jo löytynyt) ja oma kauneus, mistä saa nauttia.

Ja koska mun pitää saada kertoa jollekin, kuinka reippaasti olen tehnyt työtä että olen päässyt ruotuun. Tai pääsen. Se alkaa tänään!



Ensimmäinen blogipostaukseni, ole hyvä sinä ensimmäinen lukija! Älä lue enempää jos et ymmärrä huumoria etkä ironiaa, itseironiasta puhumattakaan!

Here we go!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitä ite oot mieltä?